aanmelden lid

Aanmelden lid

Persoonlijke gegevens

Let op: tot en met 16 jaar dient hier het mailadres van de ouders ingevuld te worden!

In geval van nood willen we graag iemand kunnen bellen. Laat hieronder de contactgegevens achter van jouw contactpersoon die we kunnen bellen.

Verenigingsinformatie

Upload hier jouw foto. t/m O11 is een pasfoto niet nodig, ook de steunende leden hoeven geen pasfoto aan te leveren.

Kies bestandWijzigVerwijder

Contributie wordt geïnd via clubcollect. U ontvangt hiervoor een e-mail waarna u kunt kiezen voor automatische incasso of via iDEAL.

Wordt de contributie betaald door stichting Leergeld of het Jeugdfonds Sport en Cultuur?

Het kan om verschillende redenen best lastig zijn om uit te zoeken op welke voorzieningen je recht hebt. Hulp is dan zeer welkom van iemand die de weg weet te vinden. Bij v.v. Wildervank is er een financieel coach. Wil je dat onze coach contact met jou opneemt?

Naast de 'team kantinedienst' dragen alle leden van de vereniging hun steentje bij. Dit kunnen de leden zelf zijn of hun ouders/verzorgers. Geef hieronder aan wat je voor de club kan en wil doen. Meerdere activiteiten kiezen kan.

Kun jij vanuit jouw ervaring nog iets anders bijdrage aan de vereniging dan heel graag natuurlijk. Wil je bijvoorbeeld in het bestuur of een commissie of heb jezelf een ander idee? Laat dat hieronder weten en we nemen contact met je op.

* = verplicht