Uitnodiging 2023

Wildervank, Juli 2023

Meer dan alleen voetbal”

Beste sportvrienden,
In 2023 zal er weer een meerdaags jeugdtoernooi gehouden worden voor JO13 & JO15 teams uit alle klassen!
v.v. Wildervank organiseert dit toernooi inmiddels alweer voor de 15
de keer.
Het toernooi vindt plaats in het weekend van 17 en 18 juni 2023 op het sportpark van de v.v. Wildervank.
Gedurende dit toernooi zullen per leeftijdscategorie 16 teams strijden om de bokaal van het toernooi.
Tijdens het toernooi zal “samen sportief presteren” hoog in het vaandel staan.
Naast een sterk toernooi willen wij de jeugd en begeleiding ook voldoende neven activiteiten aanbieden voor zowel
tussen de wedstrijden door, als na de wedstrijden en in de avonduren.
Opgave voor de activiteiten kan tijdens het toernooi en zijn uiteraard niet verplicht!
Enkele voorbeelden zijn een  keepersclinic, speurtocht, kwis, feestavond, voetvolley, pannakooi,
springkussens, snelheidsmeter, FC Groningen gatendoek, FIFA21 set-ups.
En nog vele andere activiteiten. En dit allemaal kost jullie niets extra!
Verder is er nog de mogelijkheid om tegen betaling gebruik te maken van subtropisch zwembad Tropiqua in
Veendam, of een avondje bowlen met het team bij Bowlingcentrum de Veenpoort in Veendam!
Ook is het mogelijk om te overnachten op een door ons ingericht kampeerterrein op het sportpark!
Waarbij wij ook de mogelijkheid bieden om twee keer gebruik te maken van een gezond ontbijt,
en een gezonde avondmaaltijd op zaterdagavond!
Een compleet, en uniek toernooi dus!
De toernooicommissie nodigt jullie daarom van harte uit om aan dit voetbalfestijn in 2023 deel te nemen.
Wij zijn ervan overtuigd dat we er weer in zullen slagen om de spelers, begeleiders en supporters een compleet
weekend met veel voetbal en andere activiteiten te kunnen aanbieden.
Kortom een weekend waaraan veel plezier zal worden beleefd.
In de bijlage vinden jullie nadere informatie over de kosten van dit toernooi.
Ook kunnen jullie een kijkje nemen op de website van de club.
www.vvwildervank.nl
En hebben wij een Facebookpagina met de laatste updates over het toernooi, zie; jeugdtoernooivvwildervank.
Bij interesse zien wij graag jullie reactie tegemoet voor 17 Maart 2023.
Graag bijgevoegd document invullen en mailen naar
Wij raden jullie aan zo snel mogelijk te reageren,
want bij een volgeboekt toernooi kunnen wij niets anders reageren dan vol is vol.
Mochten jullie nog vragen hebben, of meer informatie willen over het toernooi dan kunnen jullie ons mailen of bellen.
Bijgevoegd,
*Aanmeldformulier Jeugdtoernooi v.v. Wildervank 2023