Jos de Vrieze ook in 21/22 trainer zaterdag 1

22 juni 2021 19:45

Derk van der Laan

Jos de Vrieze ook in 21/22 trainer zaterdag 1

Wildervank- Voetbalvereniging Wildervank heeft het contract met Hoofdtrainer Jos de Vrieze voor een jaar verlengd. De oefenmeester uit Stadskanaal begint straks aan zijn 3e seizoen bij de 4e klasser uit Wildervank.

In zijn 3e seizoen wil de Vrieze samen met de selectie de ambities van de vereniging waarmaken. Een klassering in de top 3 is de doelstelling. Via een rechtstreekse titel of periode titel hoopt hij promotie af te dwingen. Komend seizoen heeft Wildervank naast de 1e selectie ook  beschikking over jong Wildervank. Samen met de voormalige 1e selectie vormen zij met ingang van het nieuwe seizoen de zaterdagselectie. Het is de bedoeling dat Jos samen met het nog aan te stellen kader invulling geeft aan het juiste prestatieklimaat om de sportieve ambities op korte en lange termijn te waarborgen.

Wij wensen Jos en de selectie veel succes om de sportieve ambitie waar te maken.

Bron: Bestuur