Lidmaatschap

Bij v.v. Wildervank begroeten we graag onze nieuwe leden. Iedereen is van harte welkom van jong tot oud, op zoek naar een recreatief of prestatief elftal of een lidmaatschap als trainend of ondersteund lid. Plezier en persoonlijke ontwikkeling staan bij ons voorop en we delen graag samen de passie voor voetbal.

Wil je lid worden van onze vereniging? Dan dien je eerst het aanmeld formulier  in te vullen . Hieronder hebben we aangegeven wat je precies dient in te vulloen . Mocht je er niet uitkomen of vragen hebben, stel ze dan gerust. Wij helpen je graag bij jouw aanmelding. Verder op de website vind je nuttige informatie .

Aanmelding nieuwe leden

Vanaf JO15 t/m senioren

JO13 pupillen

JO6 t/m JO12 pupillen

Aanmeldingsformulier

Pasfoto (2,8 x 3,8 cm)

Aanmelding overschrijvende leden

Vanaf JO15 t/m senioren

JO13-pupillen

JO6 t/m JO12pupillen

Aanmeldingsformulier

Overschrijvingskaart *

Spelerspas *

Overschrijvingsformulier **

Financiële verklaring **

N.v.t.

* Mee te nemen van de te verlaten vereniging.

** Te laten ondertekenen door de te verlaten vereniging.

­­Aanmelding nieuwe jeugdleden

Om te bepalen of voetbal de sport is waar uw kind zich thuis voelt, is het bij de F- en mini-pupillen mogelijk om maximaal 4 weken gratis mee te trainen. In die weken kan er gekeken worden of de kinderen plezier beleven in het voetballen. Ook in de andere leeftijdscategorieën is het uiteraard mogelijk om eerst een keer vrijblijvend mee te trainen. Neem dan eerst even contact op met onze ledenadministratie.

Opzegging lidmaatschap

Zodra je lid wordt van onze vereniging, dan ben je minimaal lid voor één seizoen. Het verenigingsjaar duurt van 1 juli t/m 30 juni. Het lidmaatschap van de vereniging dient opgezegd te worden vóór 1 juni, voorafgaand aan het nieuwe seizoen bij de ledenadministratie. In­­­dien het lidmaatschap niet tijdig is opgezegd bij de ledenadministratie, dan dient men de contributie voor het volgende seizoen volledig te betalen. Het lid of de ouder(s) / verzorger(s) is / zijn zelf verantwoordelijk voor het opzeggen op de enige juiste manier. Indien vóór 1 juni het lidmaatschap niet is opgezegd, dan wordt het stilzwijgend verlengd met één seizoen. Besluit een lid tot tussentijdse beëindiging van het lidmaatschap in het verenigingsjaar, dan blijft men de contributie voor het gehele seizoen verschuldigd. Overschrijving wordt alléén verleend als de contributie en de eventuele boetes zijn betaald t/m 30 juni in het lopende seizoen en de in bruikleen gekregen kleding is ingeleverd.

Formulieren inleveren

Aanmeldingsformulieren kunnen ingevuld op de volgende link

Aanmelden lid - vv Wildervank

Contributie - vv Wildervank

Contactgegevens ledenadministratie

Harry Muurman
Langewold 24
9642 EM Veendam
Tel. 0598 – 62 34 27of 06 – 15 20 93 21

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!