Pupil van de Week 2023

Pupil van de Week

Word jij dit jaar Pupil van de Week bij een van de thuiswedstrijden van Zaterdag 1?
Let op:  op dit moment is aanmelden niet meer mogelijk

Wat betekent het als je Pupil van de Week bent?

Als pupil van de week mag jij de wedstrijd van Wildervank 1 van dichtbij beleven. Je mag mee in de kleedkamer, doet mee aan de warming-up en doet voor ons de aftrap! Weet je ook nog te scoren en ons op een 1-0 voorsprong te zetten?

Aanmelden?
Lijkt jou dit heel erg leuk en speel je in de 07, 08, 09 of 010? Meld je dan nu aan door het onderstaande formulier in te vullen. Als je geselecteerd worden nemen we contact op met jou en je ouders.

Hoe laat?

Wij verwachten jou (en je ouders) op de zaterdag waarvoor jij geselecteerd word om 14.00 uur bij de bestuurskamer. Vergeet niet je voetbalschoenen en wedstrijdtenue mee te nemen (neem die na je eigen wedstrijd mee!).

Pupil van de Week

Dit formulier is niet meer actief

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!