Spelregel- en scheidsrechteravonden

6 september 2023 15:00

Voor wie?
Voor wie zijn deze avonden bedoeld? Eigenlijk voor iedereen bij en rond VV Wildervank. Ouders van leden, leden die hun steentje willen bijdragen of scheidsrechters. Ben je nou nog geen lid of betrokkene van de club dan ben je natuurlijk ook welkom. Deel dit daarom ook zeker met mensen die daar wellicht geïnteresseerd in zijn. Ook als je niet gelijk wil helpen als scheidsrechter is het zeker goed om aanwezig te zijn. We gaan namelijk ook in op de nieuwe regels die je te wachten staan. En daarnaast krijg je inzicht in hoe een wedstrijd er voor een scheidsrechter er uit ziet.

Onderwerpen

Wat gaan we nou bespreken op deze avond. Laten we beginnen met wat drinken en een hapje.

Als iedereen er is en we klaar zijn zullen we starten met het programma, dat is als volgt:

• Een korte quiz over de spelregels – 15 min.
    Iedereen kent de regels, toch? Hier kom je er achter of dat echt zo is via een quiz op je telefoon of tablet.
  • Spelregelwijzigingen ‘23/24 – 20 min.
    Daarna gaan we verder met de nieuwe en/of gewijzigde spelregels voor het seizoen ‘23/24.
    Goed om te weten waarom die scheidsrechter ineens wat anders doet dan je gewend bent.
  • Wedstrijd(dag) als scheidsrechter – 15 min.
    Hoe ziet zo’n zaterdag er dan uit? Wat heb je nodig om een wedstrijd te leiden? Zowel materieel als de facetten die belangrijk zijn voor scheidsrechters. Wat doet VV Wildervank voor de scheidsrechters?
  • Uitleg scheidsrechters orgaan VV Wildervank – 15 min.
    Ten slotte een uitleg over wat we doen als VV Wildervank.
    Wie hebben we binnen de club? Wat doen deze mensen? Hoe kom jij hierbij?
  • Vragen / opmerkingen
    Tijdens de hele avond kun je mij allemaal vragen stellen over alles omtrent het thema scheidsrechters. Mocht je nu al een vraag of opmerking hebben dan ben ik te bereiken via de mail [email protected] of telefonisch via 06-23891501.

Doel

Tijdens de avond hopen we meerdere dingen te bereiken. Allereerst is dit opgezet om scheidsrechters te werven. Verder hopen we alle betrokkenen bewust te maken van wat een scheidsrechter doet en de nieuwe regels in het veldvoetbal. Daarnaast geeft het inzicht in scheidsrechters bij VV Wildervank, hun belang voor het voetbal van de club en ieders plezier.

Praktische informatie

Wil je hier nou graag bij zijn (en dat hopen we van harte) zet het dan in je agenda.

Dit word op 2 dagen voorzien, namelijk:

• Dinsdag 19 september van 19:00 tot 20:15
  • Woensdag 20 september van 19:00 tot 20:15

Inloop is vanaf 18:45 voor een kop koffie of thee.

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!