Kantineplanning voor de teams

20 januari 2024 20:15

Hierbij de planning voor de kantinediensten tot aan half maart.

Al onze leden dragen een steentje bij binnen onze vereniging. Daarom worden alle teams een aantal keren per jaar ingepland voor een kantinedienst. We houden daarbij zo goed mogelijk rekening met de aanvangstijden van de wedstrijden. Vanaf 12 jaar mag je ook zelf je kantinedienst doen tot 13.00 uur. Na 13.00 uur is de minimale leeftijd 16 jaar omdat er dan alcohol geschonken mag worden.

Bekijk het schema hier

Via de vrijwilligersmodule op deze site (vvwildervank.nl, klik dan op vrijwilligers) kun je je zelf inplannen door in te loggen en te klikken op de datum en tijd van jullie shift. Lukt dit niet mail dan even naar [email protected].

Wil je los van de 'team kantinediensten' ook wel eens op een ander moment of avond een bardienst draaien? Super!! Aanmelden kan ook dan via de vrijwilligersmodule op de site.

Bedankt alvast,

Kantinecommissie en Bestuur