vacatures

Jeugdcommissie

08-11-2023

Coördinatoren Jeugdcommissie (onderbouw, bovenbouw, meidenvoetbal)

v.v. Wildervank zoekt enthousiaste jeugdcoördinatoren! Als onmisbare schakel in de Commissie Jeugdzaken (CJZ) draag je bij aan de ontwikkeling en het plezier van onze spelers en teams. In de rol van jeugdcoördinator ben jij het aanspreekpunt voor leiders, trainers en ouders binnen jouw leeftijdsgroep. Je bent de brug tussen de club en de teams, waarbij organisatorische vraagstukken en praktische zaken jouw specialiteit zijn.

Wat houdt het in?
- Jij bent de steunpilaar voor leiders en trainers, met focus op organisatorische vraagstukken.
- Informatie stroomt vlot vanuit de club naar de teams en vice versa door jouw inzet.
- Ouders en spelers ontvangen jouw updates, meestal via de teamleiders.
- Nieuwe leden worden warm welkom geheten en ingewijd in de vereniging door jou.
- In samenwerking met de technische commissie werf je trainers en leiders voor de jeugdteams.
- Samen met de technisch coördinator stem je af over jeugdteams en voer je jeugdbeleidsplan-taken uit.
- Als coördinator ben je een waardevol lid van de Commissie Jeugdzaken en neem je deel aan de vergaderingen.

We zoeken drie toppers:
- Coördinator onderbouw (O6 t/m O11)
- Coördinator bovenbouw (O17 t/m O19)
- Coördinator meidenvoetbal

Tijdsbesteding:
Je inzet hangt af van de behoeften van leiders, trainers, ouders en spelers. Af en toe bij wedstrijden of trainingen aanwezig zijn, geeft je inzicht in de dynamiek. En natuurlijk neem je deel aan de bruisende vergaderingen van de Commissie Jeugdzaken. Ben jij klaar om het verschil te maken? ⚽✨

Meer informatie of wil je in aanmerking komen voor deze functie?
Mail dan je vraag of motivatie naar [email protected]

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder