vacatures

Sponsorcommissie

16-11-2023

Leden sponsorcommissie

Voetbalvereniging Wildervank is op zoek naar (minimaal) drie gedreven en resultaatgericht mensen om onze sponsorcommissie te versterken. Wie zoeken we?

1: COMMERCIE | SPONSORCOMMISSIE

Als Commercieel Talent voor onze sponsorcommissie ben je verantwoordelijk voor het aantrekken van nieuwe sponsors en het beheren van bestaande sponsorrelaties. Je bent een enthousiaste netwerker met sterke overtuigingskracht en een passie voor voetbal. Jouw taken omvatten het identificeren van potentiële sponsors, het opstellen van aantrekkelijke sponsorpakketten en het onderhouden van duurzame relaties. Ben jij degene die onze club naar een hoger niveau kan tillen met jouw commerciële talent? Meld je dan vandaag nog!

2: ADMINISTRATIE EN ORGANISATIE | SPONSORCOMMISSIE

Heb je een scherp oog voor detail en ben je bedreven in administratieve taken? v.v. Wildervank nodigt jou uit om de rol van Administratief Beheerder in onze sponsorcommissie op je te nemen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het opstellen van sponsorcontracten, facturering, het beheer van sponsoruitingen en het bijhouden van de debiteurenadministratie. We zoeken een georganiseerde en nauwkeurige professional die ervoor zorgt dat onze sponsors tevreden zijn en alles vlot verloopt. Ben jij de administratieve topper die we zoeken?

3: COMMUNICATIE | SPONSORCOMMISSIE

Heb je sterke communicatieve vaardigheden en een passie voor het organiseren van evenementen? Voetbalvereniging Wildervank heeft een boeiende positie beschikbaar als Communicatie en Evenementencoördinator in onze sponsorcommissie. Je bent de schakel tussen onze sponsors en de club, waarbij je regelmatig communiceert en hun betrokkenheid vergroot. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het organiseren van sponsorgerelateerde evenementen om de banden te versterken en de zichtbaarheid van de sponsors te vergroten. Als jij de creatieve geest bent die onze sponsorrelaties naar een hoger niveau tilt, wacht dan niet langer en meld je vandaag nog!

Bij Voetbalvereniging Wildervank zijn we ervan overtuigd dat het combineren van deze drie verschillende rollen in onze sponsorcommissie de sleutel is tot succes. We nodigen geïnteresseerde kandidaten uit om te reageren op de functie die het beste aansluit bij hun vaardigheden en passies. Samen zullen we onze sponsorrelaties versterken en de groei van onze club bevorderen.

Meer informatie of reageren?

Mail dan je vraag of motivatie naar [email protected].

Reageren op de vacature

Kies bestandWijzigVerwijder

* = verplicht

voeg je eigen gadgets toe aan deze pagina!